Home PINDAH* niet ontvangen?

PINDAH* niet ontvangen?

Helaas, af en toe gaat er iets mis met de verzending van bestelde exemplaren. Wél verstuurde exemplaren raken onderweg zoek, worden in de verkeerde brievenbus gedaan of er was onbedoeld iets mis met de adressering.

Natuurlijk willen we dat graag voor u oplossen door uw klacht in behandeling te nemen.

LET OP: kijkt u eerst even goed na wanneer u heeft besteld voordat u het klachtenformulier invult. Afhankelijk van het tijdtip van uw bestelling is de afleverdatum anders.

Klik daarvoor op deze link, wij vragen u om in een paar minuten de voor ons belangrijke gegevens in te vullen.

U wordt gevraagd nog even uw klacht te bevestigen nadat u het formulier heeft verstuurd, daarvoor ontvangt u DIRECT na verzending een bevestigingsmail met een link waarop u dient te klikken. Pas daarna nemen kunnen we verder.

Na ontvangst gaan we snel aan de slag en werken we aan de oplossing.

%d bloggers liken dit: