Home PINDAH* niet ontvangen?

PINDAH* niet ontvangen?

De 2020-editie van PINDAH* is onderweg naar bestellers

PostNL laat ons weten dat de corona-drukte maakt dat de bezorging van Pindah* vertraging kan oplopen.

Helaas, af en toe gaat er iets mis met de verzending van bestelde exemplaren. Wél verstuurde exemplaren raken onderweg zoek, worden in de verkeerde brievenbus gedaan of er was onbedoeld iets mis met de adressering.

Natuurlijk willen we dat graag voor u oplossen door uw klacht in behandeling te nemen.

LET OP: kijkt u eerst even goed na wanneer u heeft besteld voordat u het klachtenformulier invult. Afhankelijk van het tijdtip van uw bestelling is de afleverdatum anders.

Klik daarvoor op deze link, wij vragen u om in een paar minuten de voor ons belangrijke gegevens in te vullen.

Na ontvangst gaan we snel aan de slag en werken we aan de oplossing.

%d bloggers liken dit: