Pindah* kopen

FAQs

Categorie: Abonnementen
Waarschijnlijk gebruikt u niet de juiste inloggegevens. Bent u die kwijt of vergeten, mail dan even naar info@pindah-magazine.nl.
Categorie: Abonnementen

Waarschijnlijk bent u niet met de juiste gegevens ingelogd, bijvoorbeeld omdat u (nog) gegevens gebruikt van een eerdere bestelling, niet een abonnement. De oplossing is dus: log uit en log opnieuw in met de bij uw abonnement behorende login en wachtwoord.

Dat komt helaas af en toe voor maar het betekent niet dat uw bestelling en betaling niet zijn ontvangen. Is het bedrag van uw bestelling wel van uw bankrekening afgeschreven? Dan kunt u er zeker van zijn dat alles goed gaat. Geen bevestiging en ook geen bankafschrijving? Dan is uw bestelling niet goed gegaan, bestel dan opnieuw. Twijfelt u? Stuurt u even een mail naar info@pinda-magazine.nl, dan kijken we het voor u na.

Categorie: Kopen in de webshop

Wij zijn een kleine uitgeverij en de portokosten zijn meestal hoog, bijna altijd meerdere Euro’s maar we vragen onze klanten geen of een geringe vergoeding daarvoor. Die vergoeding is nooit helemaal dekkend. Maar, als we bestellingen verzamelen en tegelijk versturen, dan kunnen we wat op de portokosten besparen. Daarom versturen we meestal éénmaal per week voor een zogenaamde 48 – 72 uurs-verzending van PostNL. Dat betekent dat het het uiterste geval negen werkdagen kan duren(PostNL bezorgt niet op zondag en maandag) voordat u uw bestelling ontvangt.

Categorie: Abonnementen

Dat klopt, we zijn een uitgeverij en dus afhankelijk van inkomsten om het maken van onze boeken, tijdschriften, recepten en video’s mogelijk te maken en de makers fatsoenlijk daarvoor te betalen. Maar u kunt natuurlijk abonnee worden, kijk daarvoor op de pagina Abonnementen.

Back to top button
%d bloggers liken dit: